| Forfatter |
Hvad kan få dig med på en bustur?? |
birgitte
Super Administrator
Antal indlæg: 1
Bopæl: Nørrebro, Kbh.
| Lagt på d. 27-09-2006 22:57 |
|
|
Vi i RS vil gerne vide hvad der kan få jer med på bustur??
Skal det være billiger ture?
Skal du kunne tage en kammerat med?
Eller noget helt andet?
Så skriv hvad vi kan gøre for dig! |
|
| Forfatter |
RE: Busture... |
Keld
Brugere
Antal indlæg: 3
| Lagt på d. 21-10-2006 11:15 |
|
|
Hi (vi ka' ikke ha' at INGEN gider svare, vel );
Problemet er jo ofte, at man skal tidligt afsted og er sent hjemme igen = nærmest 2 (fri-) dage.
Jeg synes dog, at det største bøvl er i forbindelse med tilmelding og orientering om turene.
Det ka' være, at jeg ikke har fattet proceduren, men hvor ka' man tilmelde sig og/eller er f.eks. et telefonnummer til en kontaktperson.
Jeg ved jo godt, at man ka' tilmelde sig v/skranken i hallen, men hvis man "pludselig" har mulighed, hvad gør man så, hvem ka' man kontakte ?
(belær mig endelig, hvis det står et sted...) |
|
| Forfatter |
RE: Busture... |
Keld
Brugere
Antal indlæg: 3
| Lagt på d. 21-10-2006 11:17 |
|
|
Hi (vi ka' ikke ha' at INGEN gider svare, vel );
Problemet er jo ofte, at man skal tidligt afsted og er sent hjemme igen = nærmest 2 (fri-) dage.
Jeg synes dog, at det største bøvl er i forbindelse med tilmelding og orientering om turene.
Det ka' være, at jeg ikke har fattet proceduren, men hvor ka' man tilmelde sig og/eller hvor er f.eks. et telefonnummer til en kontaktperson.
Jeg ved jo godt, at man ka' tilmelde sig v/skranken i hallen, men hvis man "pludselig" har mulighed, hvad gør man så, hvem ka' man kontakte ?
(belær mig endelig, hvis det står et sted...) |
|
| Forfatter |
RE: Hvad kan få dig med på en bustur?? |
aebler
Brugere
Bopæl: Rødovre?
| Lagt på d. 17-12-2007 12:39 |
|
|
|
Det er rigtig hvad Keld siger, men det ville da også være rart hvis man kunne ligge nogle penge og tage en kammerat med uden personen behøver være medlem. |
|
| Forfatter |
Frank
Brugere
| Lagt på d. 30-12-2007 22:59 |
|
|
Hej
Jeg fik lige lyst at fyre en kommentar af til busturene , nu var der jo kamp i dag ( 30 dec.) i Rungsted og da jeg jo ikke lige havde andet og lave var en bustur til Rungsted jo meget optimalt ,
Her ville det jo være smart hvis man kunne se på nettet om der var plads , evt. købe plads via nettet
Det kunne da også være smart hvis man kunne købe billetten i RS shoppen i centeret
Om turene skal være billigere !
Jeg var i Rungsted med det offentlige og det kan RS da sagens konkurrere med
Om turene skal kun skal være for en lukkede forening (RS) eller om almindelige mennesker også må komme med er jo en RS beslutning , men personligt ville jeg da melde mig ind hvis jeg ville med på busture.
Her kunne det jo være fint hvis man kunne gøre det samtidigt med at man bestiller sin tur på nettet eller i centeret , i kunne jo informere hvad man køber hvis man melder sig ind , (jeg kan ikke finde den information på hjemmesiden)
Hygge
Frank
|
|
| Forfatter |
matman
Brugere
Antal indlæg: 2
Bopæl: Brøndby
| Lagt på d. 05-03-2008 08:14 |
|
|
Hvad med at give plads til ikke-medlemmer, dog med RS-medlemmer som første prioritet.. Disse skal selvfølgelig smide en større portion penge for turen end RS-medlemmer..
Mvh MATMAN  |
|
| Forfatter |
matman
Brugere
Bopæl: Brøndby
| Lagt på d. 05-03-2008 08:18 |
|
|
PS : På busturen kunne man så smide en indmeldelses-blanket i hovedet på ikke-medlemmerne. 
Matman |
|
| Forfatter |
moko_kai
Brugere
| Lagt på d. 13-04-2008 03:41 |
|
|
nu er det meget langt tid siden jeg sidst har været inde og se en kamp det er ved at være ca. 6 år siden ja ved ikke lige hvad der gik galt,
men nu vil jeg igang igen men når i skriver det med at være medlem hvor er det så henne, og hvad koster dette?
og hvilke fordele har man ved at være medlem? |
|
| Forfatter |
Reds
Brugere
| Lagt på d. 14-09-2008 00:42 |
|
|
|
ORDENTLIG MAD |
|
| Forfatter |
Remmo
Brugere

Antal indlæg: 9
| Lagt på d. 15-09-2008 11:06 |
|
|
Jeg syntes nu det er en god ide det med at man kan tage en ven med...
Mine venner er ikke allesammen frisk på at købe supporterkort for en hel sæson men 100kr vil de gerne slippe for at komme med på bustur en gang imellem..
Og hvis mine venner vil med så ser i f.eks også mig noget oftere.
Så det syntes jeg er en god idé
Redigeret af Remmo d. 16-10-2008 11:19 |
|